Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

luni, 8 decembrie 2008

Spaima de controlori

Penal

Intr-o zi, cand veneam de la scoala impreuna cu prietenul meu Corcodel, vad un mos, composteaza 2 bilete si le baga in buzunar, era singur. [ ma, ce face asta' eu umblu de 2 saptamani cu abonamentu expirat shi asta composteaza 2 bilete, nu imi da si mie unu']
-Tataie, ce faci mata cu 2 bilete? il intreb eu ironic.
-Ce sa fac tataie, dak pierd cumva unu' din ele? om destept dak pierde unul din ele... il mai are pe celalalt.
-Bine ma tataie dar daca le pierzi pe ambele ce faci? Corcodel :))
-Eeeee... m-am gandit eu si la asta, am ABONAMENT .

Nu-i banc moshu, chiar a compostat 2 bilete.

2 comentarii:

Anonim spunea...

esti penibil ba......

Leo spunea...

sms ala care a zis k sunt penibil :|