Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

joi, 29 ianuarie 2009

De pe CraiovaForum Bash

From BASH

  • Cirozel: imi pusai dentocalmin la dinte si dupama pisai..si nu ma spalai pe mana ..si acum nu-mi mai simt pula :|
    DRAKO: =)))))))))))))))))))))))))))))))

  • Anca: msms
    Cosmin: sa traiesti
    Anca: esti o bomboana knd vrei
    Cosmin: poti sa ma sugi cand vrei 
 aetana: ia zii
aetana: cand imi faci pizza d-aia?
cirozel: eu ?
cirozel: cand imi faci TU
cirozel: pai plm nu tu rufe nu tu mancare
aetana: i have big tits
cirozel: sah mat


[17-04 17:50] tajka: Adversarul tau a fost Bulangiu, nimeni nu a castigat <_<
[17-04 17:50] tajka: Daca nu era Bulangiu, castigam?


Alexandru Constandachi: mai esti beat ?
Alexandru Constandachi: parinte ?
BUZZ!!!
M@gu: nu e acasa
M@gu: maine vine
Alexandru Constandachi: ;/
Alexandru Constandachi: cu cine discut ?
M@gu: mama
Alexandru Constandachi: baiatul dumneavoastra se masturbeaza !



[00:02:23] ziceti-mi o adresa tare
[00:02:34] care sa ma impresioneze
[00:02:34] str. cerbului, nr 32



[20:17:04] <[Ro][B][Astral][Adi]> cum se numeste melodia " tudn dudn tudn dudnd, dudnd..." din underground ?
[20:17:48] =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
[20:17:58] <(-)Infernal(-)Illusion(-)> =))
[20:18:06] <(-)Infernal(-)Illusion(-)> e cea mai tare faza =))))
[20:18:12] mai fredoneaza o tara, ca sa-mi dau seama
[20:18:18] =))))))



Journey to the Center of the Earth

criztiuca: din ce am vazut in screen-urile de pe imdb pare sa fie facut in totalitate in studio... pt mine scade calitatea acest mod de filmare

wasssu: S-au gandit ca e mai simplu, decat sa se duca pana in centrul Pamantului



IeD3vil™: de fiecare data cand ma opreste politia ma simt ca in scufita rosie
IeD3vil™: de ce ai rotile asa mari ?
IeD3vil™: de ce ai cauciucurile asa late ?
IeD3vil™: de ce ai folie ?



strik2: ba ce ii urasc eu pe'astea
strik2: cu
strik2: "am treaba"
strik2: si niciodata nu zic ce treaba au
strik2: sau daca au .. cine stie ce joc de kkt joaca
strik2: pfff
squitii: lasa-ma ba ca am treaba



LG: cum sa scap de o fata enervanta fara sa-i dau ignore?
Goten: zi-i ca esti gay
Goten: ca ai gagica
Goten: ca ai cosuri pe #&%^
LG: :))
Goten: ca esti labar
Goten: plm
Goten: spune-i ca ai fantezii cu babe



eu: hai ba afar k scapai de gagica'mea
eu: in sfarsit:))
nevasta: gresisi casutza
nevasta: ;;)
eu: :|
nevasta: sugi pula marsh


Scream: bah nu mai tin minte nimic
yvonna...: ia lecitina
Scream: blahh. m-am lasat
yvonna...: dc?
Scream: uitam sa le iau
yvonna...: )))))))))))))))))


eu: ce enervante pot fi fetele
eu: cateodata
eu: avea dreptate un tovaras
eu: cand zicea
eu: ca fetele sunt proaste
eu: plm iti vine pur si simplu sa le bati
eu: de fapt un studiu zice ca 85% dintre femei sunt proaste
ea: eu fac parte din restu de 25%
eu: mda..


shimeili:ma scol cand mi se scoala
DRAKO:o sa dormi ceva ani


IeD3vil ™: coi s-ar putea sa trec pe honda
IeD3vil ™:
toni: nu este tony
IeD3vil ™: dar ?
toni: mama lui
IeD3vil ™: saru'mana
toni: buna
IeD3vil ™: scuzati expresia de mai sus
IeD3vil ™: presupun ca e la scoala
toni: sunt obisnuita doarme
IeD3vil ™: ok
toni: pa


dopeman ruff: auziţi... ăştia din lista mea.. am o rugăminte, îmi merge foarte greu messu şi vreau să schimb avatarul dar nu pot pentru că am prea mulţi online... dacă aţi putea 5 minute să ieşiţi toţi de pe mess cât schimb avatarul, apreciez. mulţumesc


 -Doamna, în clasă pute.
-Da, ştiu, pute de când am intrat eu în clasă.

Mutu: hahah
Mutu: imi facu taicameo spanac...si il bagai la microunde sa se incalzeasca sa mananc acum ca mi se facu foame
Mutu: si iauzi ce imi zice gagica`sa...
Mutu: "NUUUU NU BAGA SPANACU LA MICROUNDE
Mutu: eu mirat "de ce?"
Mutu: contine fier si scrie pe cartea de la cuptor ca n-ai voie sa bagi metal in el
Mutu: :))
MaTr3o Liviu: =))))))))))))))))))))))))))000000t=12y6
MaTr3o Liviu: 12
MaTr3o Liviu: 617612
MaTr3o Liviu: 6111
MaTr3o Liviu: mars
MaTr3o Liviu: pun pe bash
MaTr3o Liviu: =)))))))))))))))))))))


coae: ba
YahooHelper: Hi coae, I am an automated robot and I'm here to help you get familar with Yahoo! Messenger. Type some text in the window below and click 'SEND' to talk to me.
coae: ia pula
YahooHelper: Great, now we're talking!


 anonim: ba as vrea sa deturneze astia tramvaiu'
cirozel:ce ba?
anonim:da ba as vrea sa nu ma mai duc la scoala azi...sa vina unu in tramvai sa scoata o arma si sa-l deturneze
cirozel:ai ba da' o scutire nu poti sa folosesti si tu....ca toata lumea


Daemian: uite un exemplu
Daemian: diferenta la nivel de cod intre C++ si C# (aceeasi operatie in ambele cazuri)
Daemian: zi tu care iti pare mai facil
cineva: buna ziua, am vazut un spray pentru intarzierea ejacularii imi puteti spune si mie un pret?
cineva: fuck wrong window


adelutza9: smake
SmakE: da?
adelutza9: cf?
SmakE: p`aci...ma plictisex
SmakE: u?
adelutza9: sunt fericita ...plec in italia...
SmakE: muisto
SmakE: misto *
adelutza9: nesimtitule
SmakE: scz... din greseala
adelutza9: da da ... si marmota invelea ciocolata in staniol

adelutza9 has signed out. (10/26/2008 12:23 PM)


Alex: cum se numesc aia de fac comenzi pe ebay?
an_deea: oameni?


just_4_you cosmin: curvele skolii
just_4_you cosmin: anca aia de sta cu unu de la mine de la bloc
T4viTZa: alea d la maracine
T4viTZa: :))
just_4_you cosmin: de sa futut prima oara
just_4_you cosmin: ca cica vine sf lumii
just_4_you cosmin: si moare virgina
T4viTZa: sa mori tu
T4viTZa:=)))))))))))))


Azi am cazut in pana pe autostrada, asa ca am iesit din masina si am pus triunghiul rosu la 100 de metri in spatele masinii, apoi m-am intors la masina sa astept ajutor. Peste vreo 5 minute am vazut o masina care s-a oprit la 100 de metri de mine. Din ea a coborat un baietzas, mi-a luat triunghiul, a intrat inapoi in masina lui ... si ... a plecat.


Catalinho: neata craiova
Catalinho: stie cineva cum se numeste filmu ala romanesc de a aparut acum de joaca si copilu de aur in el?
Deilucre: ferma animalelor?


TibbY no1: bah ji am fost aseara ku ea
TibbY no1: mama mama ce bine a fost sa moara masa
TibbY no1: stii kt de bn si-o pune?
x: ma tu esti dus? aseara am fost in club :|
TibbY no1: atunci cred k am visat :|

 klaxx: sal
klaxx: cum fu bah in Bulgaria?
yo_badboy: misto,cumparai haine...plm
klaxx: si in ce localitate fusasi?
yo_badboy: uitai cum ii zicea ,oricum erau multe masini de Beharca
klaxx: ?
klaxx: cum adik
yo_badboy: poi incepeau cu BH
klaxx:=))LOL
klaxx: bashed
yo_badboy: nu bashed ba...beharca se numea


Dangereux: ce faci mah
DJ Diego: suparat
Dangereux: pai ?
DJ Diego: pula mea fu o faza super penala la shcoala
Dangereux: ce patzishi ?
DJ Diego: ma trasa profu de perciuni shi ma ridica in acelashi timp de pe scaun ...
DJ Diego: iar cum eu vroiam sa nu ma mishc ... sa ma abtzin de la bashina ... ala ma ridica fortzat shi bashina cu trasul perciunilor fura simultane
DJ Diego: se rimau amandoua in acelashi timp precum platanele lui DJ Tiesto
DJ Diego: ma jur
Dangereux: =))))))))))))))))
Dangereux: ahahahahhaha
Dangereux: bashed
Dangereux: =))
DJ Diego: MATA
DJ Diego: FMM
DJ Diego: BA
DJ Diego: NU
DJ Diego: !!!
DJ Diego: NU FII RATAT !!!


Alex: si ieri am baut visinata
deni .: )
Alex: si mancai pula de pui afumata
Alex: pulpa


Dangereux: ma pula de sconcs
Dangereux: distantza craiova - constantza = 550 km
Dangereux: shi distantza craiova - iashi = 600 km
GingleBellz: da retardatule , shi de la constantza la iashi inseamna ca distantza e de 50 km
GingleBellz: muistule
Dangereux: cat de cretin sa fii sa spui asha ceva ?! =)))))))))


[23:59] Fahrenheit: vez` daca iesti rocker, te vede al de sus
[23:59] Faithless: si daca esti raper te vede, doar ca nu te baga in seama


ND4Spd: ce drq mai zici mah??
X: aaaaa da chiar bah
X: am si uitat
X: eee ce sa mai zic
X: am inceput sa jok needsfor speed monsoantan
X: :d
ND4Spd: ce sa joci mah?
X: needsforspeed MOSTOANTAR
X: bah nu stiu cum drk sa scrie
X: :))
ND4Spd: most wanted
ND4Spd: =))


WarCock__: esti?
ovk: da
WarCock__: vreau si eu 5 invitatii te rog.
ovk: sunt slimr si-ti dau printre dinti
WarCock__: da-mi ba..
ovk: gata.



eu: pisi, sa ti-o dau la ochiu' maro=))
ea: ce prost esti,am ochii verzi si stii bine
eu: =)))))))



TazZ : sa fie aia gravida?
kid vicious: nu cred ba
kid vicious: plm exista prezervative
TazZ : si ce
TazZ : exista si carti si cine le citeste?



Eu: ca ala din american pie
Eu: ai cei mai frumosi ochi din lume
Eu: wanna fuck?
O Ea: =))
O Ea: yessssss
O Ea: :))
Eu: sa inteleg ca tine replica?
O Ea: :)))
O Ea: dak ii zici unei zdrente
O Ea: moaaa
O Ea: ce proasta sunt



XAN: ba faza
XAN: ies eu din dush
DRAKO: asa
XAN: si ma sterg la oo cu un prosop
XAN: il pun in cosu de rufe, sa nu se stearga lumea cu el pe fata
XAN: maica-mea, il vede, credea ca a cazut de pe suport
XAN: si il pune la loc
XAN: se sterge si ea si taicameo cu el pe fata
XAN: asaaaa :D
XAN: ma spal eu pe fata
XAN: vad prosopu la loc
XAN: ewww
DRAKO: =)))))))
XAN: il arunc in cosu de rufe 2 ca sa fiu sigur
XAN: unde sunt sosetele si alte chestii in curs de descompunere :-&
DRAKO: hahaaha
XAN: buun
XAN: vine maica-mea
XAN: il pune in cosu 1, ca doar prosopu nu e sosete
DRAKO: corect
XAN: vine taica-meu, crede ca cazuse :))
DRAKO: ahahahaha
XAN: si il pune iar la loc =))
DRAKO: ca in filmele cu prosti
DRAKO: hahhqaahaha
XAN: se sterg iar cu el pe fata =))
DRAKO: loooooooooooool
XAN: ba deci asa ceva nu se poate :))))
XAN: im surrounded by idiots
DRAKO: si le zisasi??? =)))))))
XAN: acu il aruncai in fundu cosului
XAN: nu le zic :D
DRAKO: baaaaaah eu cu ala ma stersai la coae =)))
XAN: =)))
DRAKO: cum bah sa nu le zici?
XAN: taci ba
DRAKO: YOU PWNED THEM
XAN: HAHA
DRAKO: apropo
DRAKO: beşed



kid vicious: robeeeert >:D< :x:x:x:x :*:*:*:*:*
R0by: pitico >:D<
kid vicious: :*:*:*:*:*
R0by: :*:*:*
kid vicious: stii cam ce vreau eu de la tine :x nu?
R0by: banuiesc :”>
kid vicious: pai si... tu nu vrei?
R0by: nu ti se pare ca e cam tarziu ? :)
R0by: tu ai impresia ca eu stau dupa tine?
kid vicious: asta inseamna ca dadusi altcuiva tema la mate? =((


bostan: cine-i nascut in decembrieee..
bostan: iisus, iisus, iisus.


anders:bah la 7 jumate ne intalnim toti sa vorbim de revelion
dexter:si sa dam la buci
anders:imi dati mie
dexter: :))) bashed ?
anders: banii bah :-\
dexter: right...=))



iologan_virne: ba muie :|
iologan_virne: raspunde-n pula mea
BUZZ!!!
iologan_virne: de ce n-ai veni azi
iologan_virne: venit*
iologan_virne: o zis framiu cati rupe muia
iologan_virne: BA :|:|
BUZZ!!!
YO: Andrei e la masa. Sunt mama lui
iologan_virne: ah:-s
iologan_virne: ma scuzati:-s... :))asa vorbim noi
iologan_virne: :P
iologan_virne: glumim
YO: HAHAH=))
YO: BASHED
iologan_virne: ce ma?! :|


Laura: daca te mai porti asa iti dau papucii
bogdan: :(
Laura: ce zici despre asta
bogdan: 42


gossu: nu mam mai ras la pula de 1 luna si cva
ProdeQ: leneshu dreaq
gossu: bah pai nam cu ce sa ma rad ca taikameo e plecat
ProdeQ: pai nu ti-a luat si tie aparat de ras?
gossu: bah pai am si io aparat de ras
gossu: da nu ma rad cu el la pula
gossu: ma rad cu a lu` taicameo
gossu: si e plecat de o luna
ProdeQ: adik a lu taica tau de fata == al tau de pula?
ProdeQ: omfg
gossu: da bah
ProdeQ: :))))))))))))))
gossu: :D
ProdeQ: si taica tau ce zice?
gossu: pai crezi k stie?
ProdeQ: nu-l inteapa in ult timp?:))))))))))))))))))


SSa: cred ca facui si febra
R3ptilos x_X: ahaha
R3ptilos x_X: exact cum aveam eu in seara aia
iSSa: da ma bebe da pe mn ma ia receala
R3ptilos x_X: pai si pe mine ma luase
R3ptilos x_X: dar am dat cu pastila
iSSa: si eu luai coldrex
R3ptilos x_X: vrei sa iti iau ceva de la farmacie
R3ptilos x_X: ?
iSSa: nu iubitu stai linistit
R3ptilos x_X: sigur ?
R3ptilos x_X: plm , ceva de supt ?
iSSa: :))


XAN: drako, go fuck a deer please.
DRAKO: fuck you dear!


[07:02:24] Serena , nearats si 9 sfarcurile?
[07:02:08] nu... inima mea e daruita
[07:02:14] ejt proasta
[07:02:18] ziceam de sfarcuri! 


irinuk scumpik: ceai bey?
nerub: da
irinuk scumpik: da ce?
nerub: beau
nerub: ceai

overkill: ba astia de au inventat php au fost manelisti?
overkill: de au pus $ inaintea variabilelor


luc_terminator: sal...vrei sa vii la ziua mea?
Iulia: huh? unde?
luc_terminator: la mine acasa
luc_terminator: o sa avem si un clovn! nu e tare?
Iulia: da la tramvaiu de la mc nu te-ai gandit?
luc_terminator: hai ma ca nu mai suntem copii mici!


alexa: rasul ingrasa
alexa: :)
alexa: d`aia am ditai fundu`
me: si tate din parti


Cristi Tiganu` (4/27/2008 2:28:38 AM): cristos aviat

...-_baby°aurika_-... aura_92: bua scz da nu mai stiu cn esti
BUZZ!!!
Cosmin Ioan: salut
Cosmin Ioan: in primu rand, ar trebui sa stii, tu mi-ai dat add. in al 2lea rand imi bag pula in buzzu tau. in al 3lea rand sunt un tigan sifilitic rau, imi place sa agresez ursuleti de plus si porcusori de guineea. vrei sa fii prietena mea?
...-_baby°aurika_-... aura_92: sa sti k esti kiar agresiv


y: mai i-au o pauza
x: te bate cratima


leul_alb: ba sa iti zic faza..
leul_alb: eram la sala si veni sefu
leul_alb: si imi zisa sa dau jos un monitor ca il vinde....si il intrebai daca sterg shortcaturile de pe el sau il dam cu totu asa...
John Doe: io zic sa le stergi
John Doe:
leul_alb: nush ce era in capu meu da ma facui de cacat...plm
John Doe:
John Doe: bashed


cosmin: cre'ca facui o mare tampenie
K0nTr0L: cu cainele?
cosmin: da
K0nTr0L: ce?
cosmin: il batui
cosmin: il calcai pe cap
cosmin: ii dadui un sut, zbura 1m
cosmin: ma invartii cu el
cosmin: tinandu-l de picioare
cosmin: si acum cum pun mana pe el, se zgribuleste
cosmin: si schelalaie

alex 2: te ube mult sy styu k sy tu ma ube chyar dak nu vrey sa recunosy dak cyneva se symte sa imy dea buzz acum!!!!!!

aleiubita alexandra: ji ajtia uneori
yo !: c iam facut lu una
yo !:
yo !: )))
aleiubita alexandra: lol
aleiubita alexandra: ce?
yo !: sex oral

lazar_bogdan: such my balss
Foosa: poate vrei sa zici suck my balls

...:::Ucu:::... [ -_- ]: intreaba-ma dak sunt camila
Alik Birlica: ejti camila?
...:::Ucu:::... [ -_- ]: nu
Alik Birlica: :))

Niciun comentariu: