Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Primesc mailuri cu cifre

De cateva zile am inceput sa primesc mailuri ciudate de la adrese diferite de mail, nu se afla in lista mea.Am incercat sa le contactez, insa nici un raspuns.
In mail sunt scrise cifre fara nici o noima :|. Ultimul suna ceva de genul:

s 119723142 

Celelalte 6 mailuri erau asemanatoare, cateva cifre schimbate insa cu acelas "s" in fata. Azi vazui ceva asemanator la tv. Zicea de un virus nou care face spam pe mail. Nu ascultai de la inceput asa ca nu intelesei mare lucru....
Asa ca... aveti grija la mailurile primite, aveti grija pe ce siteuri intrati dar mai bine folositi un antivirus care cunoaste si spyware, eu am bitdefender, ce-i drept papa ceva resurse dar ma simt in siguranta cu el.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu'I cEvA nOu, lA mN e maI grAv prImeSc mAiluRi q lIterE:)))