Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

vineri, 13 martie 2009

Adrian Mutu cu un evadat in portbagaj

De parcă nu ii ajungeau problemele cu Chelsea, Adrian Mutu a intrat in vizorul poliţiei italiene, după ce a fost prins incercand să scape un infractor periculos, care tocmai ce evadase dintr-un penitenciar de maximă siguranţă.
Din fericire, totul n-a fost decât o farsă pusă la cale de realizatorii emisiunii "Scherzi a parte", difuzată joi seară de postul Canale 5, şi căreia fotbalistul Fiorentinei i-a căzut victimă.



Dialogul dintre cei doi români:

Poliţistul: "Tu nu ştii cum a ajuns el în maşina ta? Explică-mi de ce ai vrut să-l ajuţi să scape"
Mutu: "Nu înţelegi, n-am nici cea mai mică idee. Nu ştiu cum a ajuns acolo".
Pascu încearcă să intervină, însă este repezit de fotbalist: "Taci mă, că numai probleme creezi!"
Pascu: "Ajută-mă să scap! Am bani mulţi în România! Mulţi am!"
Mutu: "Taci dracu' din gură, nu vreau să te mai aud!"
b "Ăştia... ăştia (cu referire la carabinieri) nu te lasă să scapi!"
Mutu: "Taci mă, n-auzi! Ţi-a venit ţie ideea asta extraordinară de geniu să te bagi la mine în portbagaj!"
Pascu (impasibil): "Nu mă crezi, a? Îţi rezolv toate problemele dacă mă ajuţi să fug!"
Mutu: "Tu rezolvă-le p-ale tale, lasă-le pe ale mele!"
Pascu: "Oricum am să fug! Hai să fugim!"
Mutu încearcă să le spună poliţiştilor despre dialogul în română.
Pascu: "Ce p*** faci mă, mă dai de gol aici?! "



Sursa: libertatea

Niciun comentariu: