Dotat cu caroserie din fibra de carbon, inspirata din industria aeronautica (F-22 Raptor Fighter Jet), interior imbracat in piele, fibre de carbon si Alcantara, instrumentar de bord inlocuit de un display digital, g-meter la dispozitia soferului (ca sa stie de ce se simte brusc mai greu), per total un habitaclu SF pentru o nava spatiala cu destinatie strict terestra.
Reventon are totusi ultimele tehnologii de curse sub caroserie. Gurile de aer din partea frontala directioneaza aerul pentru a raci discurile de frana si motorul, usile se deschid in sus, masina sta perfect pe sosea la 340km/h, iar asta dupa ce a atins suta de kilometri in doar 3.4 secunde. Motorul de 6.5 litri urca la 8000 de ture, moment in care puterea atinge nu mai putin de 640CP. Cuplul maxim atinge si el 660Nm, suficienti pentru a impinge inainte masina cu o viteza dementiala la orice apasare pe pedala.
Cateva poze facute la livrarea primului model din seria Reventon (Las Vegas, mai 2008):
2 comentarii:
cat de pizda e interiorul si jantele alea... :X:X:X
"cat de pizda sunt interiorul si jantele alea" nu se scrie mai corect asa?:))
Trimiteți un comentariu