Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

marți, 2 iunie 2009

Melodie la statusul Yahoo Messenger 9

   Pentru a utiliza acest pulgin, este nevoie sa-l descarcati si sa-l instalati in directorul Plugins din Winamp. Apoi deschideti Winamp, click dreapta pe interfata acestuia, selectati Options/Preferences si mergeti la rubrica Gereral Purpouse.Apoi dati click pe Configure dupa ce ati selectat Yahoo! Messenger Now Playing si aveti grija ca setarile sa fie ca in imaginea de mai sus ($A - $T ), altfel statusul se va bloca in scurta vreme.
LE:
Sursa: computerica.ro
Download Yahoo! Messenger Now Playing plugin for Winamp  

9 comentarii:

Leo spunea...

uite :D

http://ro.wikipedia.org/wiki/Plugin

Leo spunea...

aa:)) :)) macar in search am scris corect:D nu mai corectez, il las asa:D

Alex spunea...

nu stiu dar parerea mea ..cred k o sa iti scada din trafic cuvantul pulgin ...imagineaza-ti ca daca cauta cineva plugin messenger nu iti va gasi articol decat doar daca va gresi...asadar ar fi bine sa corectezi :D

Leo spunea...

plugin plugin plugin plugin
gata

acum va aparea si PLUGIN. :)

Leo spunea...

din ambitie o facui. nu modific si gata ;))

aerosoul spunea...

Bravo mestere, ai copiat cu tot cu greseala. Puteai sa bagi si tu un link catre sursa originala..

Leo spunea...

ma grabeam, am uitat si linkul de download, oricum mare scofala nu am copiat.tot acelas lucru as fi zis

Alex spunea...

aerosol daca nu esti avocat tot degeaba :)) !!! te invit si pe blogul meu sa imi spui articolele plagiate ...lol

Leo spunea...

:) stiu, dar e vorba de bun simt.