Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

miercuri, 24 iunie 2009

Tiesto lanseaza un nou album in septembrie 2009

Singurul DJ care a avut un DJ Set in cadrul Jocurilor Olimpice, DJ Tiesto, va lansa un nou album de artist in septembrie, anul acesta.

Poate faptul ca a avut statutul de NO 1 DJ trei ani la rand, poate respectul pentru publicul sau si marea pasiune pentru muzica electronica, sau poate toate acestea la un loc, l-au transformat pe DJ Tiesto, cunoscut ca Tiesto, intr-unul din cei mai puternici oameni de pe scena dance internationala.
download tiesto 2009, tiesto new album, noul album tiesto, 2009, september, elements of life, adagio for stringsUltimul album, "Elements Of Life", a fost lansat in anul 2007, cu o editie remixata (2008), si a devenit unul dintre cele mai bine vandute albume ale anului. Un artist total, cum este olandezul zburator, se implica tot timpul in proiecte noi...

In toamna lui 2009 vom asculta rezultatul noului proiect marca Tiesto, un album nou, care va fi lansat in septembrie!
Intr-un interviu acordat publicatiei LA Times, Tiesto a declarat: "Sunt extrem de agitat, abia astept sa imi lansez albumul. Am petrecut sase saptamani in Los Angeles, iar acesta perioada a fost grozava; orasul a fost o sursa perfecta de inspiratie. Am reusit sa creez productii noi si sa ma gandesc la un album. Am iesit in oras, am ascultat muzica, trupe in concerte live, am fost in cluburi. Toate astea mi-au oferit o noua perspectiva".

Sursa: vibefm.ro

Niciun comentariu: