Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

joi, 22 ianuarie 2009

Am dat de dreacu

Maine e o zii cruciala pentur mine, pentru media mea la matematica, o zii mizerabila :| .
Cine nu a auzit de GOLEA ? aa? numele sugereaza o bestie cu 3 perechi de maini... aaa ati jucat vreodata mortal combat? stiti lupatorul ala Goro? Cred ca in mintea mea ma bantuie prezenta lui Golea cu infatisarea lui Goro. In realitate bestia asta e defapt cea mai inofensiva fiinta.Poarta urmele unui accident rutier. Piciorul stanang este completat de o proteza iar mainii drepte ii lipsesc vreo 2 degete. E om insemnat Golea.
Este o zii cruciala pentru mine pentru ca am acumulat dooi de 3 la matematica, materia pe care o preda Golea asta.Maine am doua ore consecutive, e o ocazie sa imi indrept media desi nu prea vad cum as putea reusi.
Vreti sa va si explic cu am castigat notele astea mandre de a fi postate pe blog? Destul de banal.Primul 3 a aparut datorita unui drup inutil pana la tabla. Al doilea e mai complex.Am dat vreo 2 lucrari si urma ca nota uneia dintre eele sa o treaca in catalog.Ideea era ca cea mai mare nota din cele 2 lucrari sa fie trecuta, insa nu nu si in cazul unora dintre noi:|. Cazul meu e destul de previzibil. AM luat pe cea mai mica adica 3. Revoltat m-am dus sa lamuresc situatia, de ce 3 si nu 4? :| Raspunsul a fost unul pe masura tupeului. "Rotaru nu are nimeni nimic cu tine, invata tu si iti dau eu note mari" FMM de mos X(.
Acum cateva zile era sa mai incasez un 2:| Asta pentru tema, am adus 5 pagini de EXERCITII USOARE zice el. Ceilalti colegi, care nu au adus deloc tema, s-au ales cu un 3.

Scuzati-mi greselile gramaticale sau de ortografie. Nu mai am chef sa il corectez e tarziu. Urati-mi bafta!!! AM NEVOIE!!! [-o<

Un comentariu:

Anonim spunea...

bafta