Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

joi, 22 ianuarie 2009

Sex în şcoală

Acuzaţie | Profesor acuzat că a făcut sex în şcoală cu o amică
Virgil Niţoiescu, profesor de sport, s-a gândit să îşi invite o prietenă pentru o partidă de sex.


Bărbatul a mers duminică la muncă şi s-a gândit să transforme o cameră din cadrul instituţiei într-un cuibuşor de nebunii.El şi-a invitat prietena la şcoală şi s-au încuiat într-o încăpere, unde s-au pus pe treabă, crezând că sunt singuri în clădire.
Întâmplarea a făcut ca gemetele femeii să fie auzite, astfel că directorul a fost chemat de urgenţă la şcoală.

Dumitru Cotoi, cel care se află de mai bine de 17 ani la conducerea instituţiei, a venit să vadă ce se întâmplă în şcoală. A bătut la uşă, însă Niţoiescu nu a vrut să deschidă sub nicio formă. A fost nevoie de intervenţia poliţiştilor de la secţia 4 pentru a-l convinge pe profesorul de sport să deschidă uşa.

„Poliţiştii secţiei 4 au fost solicitaţi de către domnul director Cotoi şi au intervenit. Paznicul şcolii I-a condus la locul cu pricina, iar domnul director a anunţat că se află cineva în sala respectivă şi că se aud gemete. Când au ajuns poliţiştii, cei doi se aflau la o cafea, nu a fost nevoie de forţarea uşii”


„Eu cred că cineva vrea să mă denigreze pe mine şi de aceea loveşte în colegii mei”,

Cei doi iubiţi au continuat să se întâlnească nestingheriţi în cuibuşorul amoros din vestiarul sălii de sport. Până la urmă însă, directorul a făcut investigaţii, a mai primit un telefon şi a reuşit să îl surprindă „în acţiune“ pe dascălul iubăreţ şi pe aleasa sa.

„M-am dus şi am ascultat la uşă. Înăuntru se auzeau gemete şi «fă aşa, aşa». Era clar. M-am dus apoi unde ţin saltelele de sport, că doar nu era să o pună pe masă. Lipsea o saltea. […] Am sunat la Poliţie, mi-am dat datele, le-am spus că este un intrus în sala de sport şi mi-au spus să aştept. […] I-am aşteptat în curtea şcolii. Le-am spus că în vestiarul profesorilor de la sala de sport se aud gemete şi m-am deplasat cu poliţiştii acolo. L-am pus pe Mihai să păzească la fereastră, să nu sară ăia pe acolo, că dăm de dracu’. Eu şi poliţiştii am ascultat la uşă, se auzeau gemete, şoapte, ce să mai spun...”,


Niciun comentariu: