Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

sâmbătă, 26 septembrie 2009

Bani Pe Post te plateste pentru articolele scrise

In incercarea mea de a-mi vaorifica intr-un fel blogul, apelez la tot felul de servicii online. Afilierile au fost primele la acare m-am abonat. Acum insa am gasit un serviciu mai interesant si care sper sa imi aduca profitul dorit: Bani pe post

,,Bani Pe Post este primul serviciu online din Romania care face legatura dintre client si blogger. Cu BPP, toata lumea are de castigat. Bloggerii sunt platiti pentru ceea ce le place - scrisul articolelor, iar clientii isi pot promova serviciile si produsele. Avantajele acestui sistem sunt de ambele parti. Bloggerii castiga bani promovand cele mai bune produse intr-o lume virtuala iar clientii beneficiaza de publicitatea scrisa"

Mi-am inregistrat un cont de utilizator, apoi mi-am inregistrat blogul. Totul este foarte simplu si rapid. Chiar daca postarile mele nu sunt cele mai interesante si poate nici cele mai placute citirii, eu voi incerca sa le comercializez ca sa spun asa.

Pentru cei dornici sa incerce acest serviciu online va ofer adresa site-ului : www.banipepost.com . Sper ca toti cei care folosesc acest serviciu sa fie la fel de incantati cum sunt si eu acum.

Niciun comentariu: