Blog de muzica noua si filme subtitrare, trailer, movie, actori

-------------------------------------------------

marți, 15 septembrie 2009

Concurs Hallmark

M-am inscris si eu in concursul asta.

Ideea este sa trimiti un clip care sa se inscrie in tema campaniei si sa strangi cele mai multe voturi."Detectivii in actiune" . Pentru a uploada trebuie sa fi user inregistrat filebox. regulamentul concursului

Se vor acorda urmatoarele premii: 1 x Nintendo Wii + Joc House of the Dead: Overkill + Accesoriu suport tip pistol; 3 x camera foto Canon PoweShot A480 si 10 x invitatie de 2 persoane la un joc de Laser Tag.

Videoclipul cu care m-am inscris eu este acesta.
Doar daca va place acest videoclip si credeti ca merita sa castige , va rog sa mi-l votati.

http://www.filebox.ro/concurs_hallmark.php?key=sh05u0dfqxrltygw

Niciun comentariu: